Jak pracować z małym budżetem?

by Anita Węglicka Grudzień 10, 2018

 

“Dopiero zaczynam. Nie mam dużego budżetu. Chcę spróbować, bo nie wiem czy te reklamy w ogóle przyniosą jakiś efekt.”

Takie myśli ma każdy, kto jeszcze nie korzystał z reklam na Facebooku. Pojawia się tu zawsze wiele pytań, dotyczących tego jak i ile wydać, żeby się zwróciło? A małe firmy nie mają budżetu rzędu kilka tysięcy PLNów. Dobrze gdy jest to kilkaset złotych.

Załóżmy, że na obecnym etapie rozwoju firmy możesz wydać 200 PLN na promocję. Co zrobić, żeby się zwróciło?

1. Wykorzystaj remarketing. Najchętniej kupujemy od osób i firm, które znamy. Dlatego ofertę sprzedażową kieruj do osób, które polubiły Twój fanpage lub posty albo do osób, które odwiedziły Twoją stronę. Na pewno uzyskasz tu wyższe CTRy oraz tańszą reklamę niż w reklamie kierowanej do “obcych” ludzi.

2. Promuj posty, które Twoi odbiorcy uznali za wartościowe. Widzisz dużo reakcji, komentarzy i nawet jakieś udostępnienie się trafiło? Możemy stwierdzić, że ten post będzie sobie dobrze radził w reklamie.
Pamiętaj, żeby nie promować posta przez przycisk “promuj post”. Zrób to w menedżerze reklam >> https://www.facebook.com/ads/manager

3. Promuj posty, które z punktu widzenia Twojego biznesu powinny trafić do większej liczby osób. Jeśli chcesz się wyróżnić przez tworzenie bloga – promuj artykuły z bloga. Jeśli chcesz pokazać, że w Twojej firmie jest fajna atmosfera – promuj zdjęcia z wyjść integracyjnych.

Powodzenia! Te techniki pozwolą Ci znaleźć nowych klientów, a co za tym idzie zwiększać budżet reklamowy i stać się bardziej widocznym na facebookowym wallu 

Social Shares