Najważniejsze w kampaniach na Facebooku?
Najważniejszą rzeczą w Twoich kampaniach na Facebooku jest ciekawa treść. To ona sprawi, że coraz więcej osób będzie Cię śledzić i nawiążecie relację. Bo o to chodzi w mediach społecznościowych prawda?
No i chodzi o jeszcze jedno – o ludzi, nie o produkty. Dziś mam krótki #ProTip, który sprawi, że więcej osób zainteresuje się Twoim produktem.
Nie mówi o produkcie, mów o wartości. Jeśli sprzedajesz mydło, nie mów o tym mydle, ale mów o tym co Twój klient będzie miał z tego, że mydła użyje.
Możesz napisać post:
Kup Pan mydło!
Możesz napisać post:
Kup mydło – będziesz czysty.
A możesz napisać post:
Kup mydło – będziesz czysty i bardziej pewny siebie. Dzięki temu na pewno zaprosisz na randkę tę dziewczynę, która Ci się tak podoba.
W swoich reklamach pokazuj korzyść jaką osiągnie klient, nie produkt. Nawet najlepszy produkt sam w sobie nic nie znaczy. Prawdziwą wartość ma jego cecha, która sprawia, że życie Twojego klienta staje się lepsze. Znajdź tę cechę i pomóż poprawić jakość życia ludzi, na których Twojej firmie zależy.